Recent comments

Friss Hírek

Készen állok a bemutatkozásra

Megtörtént Norbert Gyomber hivatalos bemutatása, melynek keretében a játékos elmondta, készen áll arra, hogy pályára lépjen a Juventus ellen.

 
"Szerintem készen állok. Már kétszer játszottam a Juventus ellen, elég jól ismerem őket és úgy érzem, hogy pályára léphetek."- mondta a sajtótájékoztatón Gyomber.

A játékos elmondta azt is, hogy miként alakult a leigazolása, mert nem is gondolta volna, hogy távozik a Cataniából.

"Éppen vezettem, amikor először hallottam arról, hogy a Roma érdeklődik irántam. Az ügynököm hívott fel és meg kellett állnom, mert hirtelen nagyon ideges lettem. Most nagyon örülök neki, hogy a Roma játékosa lehetek."

"A menedzserem annyit mondott, hogy lehet a Roma játékosa leszek, de arról nem beszélt, hogy kölcsönben." 


forrás: asroma.hu