Recent comments

Friss Hírek

Ez az én Romám!

Tegnap este az AS Roma látta vendégül a Juventus csapatát a Stadio Olimpicóban, ahol a bajnoki címvédő 2-1-es vereséget szenvedett. 


A gólokat Miralem Pjanic és Edin Dzeko szerezte római oldalról, míg Paulo Dybala már csak szépíteni tudott. Így a Juve két forduló után, két vereséggel és 0 ponttal áll a Serie A tabelláján, amelyre még sosem volt példa.

A fővárosiak viszont örülhetnek a győzelemnek, hiszen már 4 ponttal állnak, és az ő céljuk is a bajnoki cím megszerzése. Edzőjük, Rudi Garcia boldogan nyilatkozott a sajtónak.

"Ez az a Roma, amit én akartam!"- jelentette ki diadalittasan a Farkasok mestere a torinóiak felett aratott győzelem után a Mediaset Premiumnak.


"Ez az a Roma, mely az eddigi ittlétem 18 hónapja alatt folyamatosan nagyszerűen futballozik. Ma mindenki motivált volt, és ez adott plusz energiát. Tudtuk, hogy jó játékosaink vannak, még ha a védelemben kicsit meg is volt kötve a kezem. Nem akartam kezdetni Lucas Dignét, mivel július óta nem játszott, de ő is jól ismeri a játékunkat.

Mindig csapatban gondolkodom, és most is leginkább a játékosaim miatt vagyok boldog. Jobban teljesíthettünk volna 2-0 után 10 ember ellen, ahogy az első gól után is kiengedtünk. Addig viszont tökéletes nyomást helyeztünk a Juventusra.

Még csak most kezdődött a szezon, és ez a teljesítmény mutatja nekünk az utat, hogy merre induljunk el. Nagyon remélem, hogy az egész bajnokság alatt így fogunk mosolyogni, mint most. Egyelőre ez egy jó kezdet."

forrás: juventuz.blog.hu

Garcia beszélt egy kicsit a taktikáról is.

"Készültünk rá, hogy nyomást helyezzünk Giorgio Chiellinire és Martín Cáceresre, ami értékes labdaszerzésekhez vezetett. Tudtuk, hogy az egyérintős játékkal a Roma támadása minőségben feljavul majd, és képes lesz áttörni az erős Juve-védelmet." - zárta mondandóját az AS Roma vezetőedzője.