Recent comments

Friss Hírek

Nem mehet ez így tovább

A Milan tegnap este szerezte meg az első győzelmét, és ezzel együtt az első pontjait a 2015/2016-os bajnoki kiírásban, miután 2-1-re legyőzte az Empoli gárdáját. 


A győzelmet azonban nem a játéka miatt könyvelhette el a milánói csapat, hanem a nyáron igazolt két csatárának, Carlos Baccának és Luis Adrianónak a villanása miatt.
 
A mérkőzés utáni interjúkban ez meg is látszott. Sinisa Mihajlovic, a Milan edzője nem ugrált örömében:

“Az egyetlen dolog, ami miatt elégedett vagyok az az eredmény. Amíg nem kaptunk gólt, addig elfogadhatóan játszottunk, aztán se kép, se hang. Úgy vettem észre, mintha egyes játékosok félnének. Innentől kezdve pedig semmit se tudtunk megvalósítani abból, amiért dolgoztunk az edzéseken.”

Majd így folytatta a szerb az értéelést: “Diego López többször találkozott a labdával, mint egy középpályás. Ez így nem jó, de vállalom a felelősséget. Bár az is lehet, hogy nem voltam elég érthető a taktikai megbeszéléseken. Bátorságra és önbizalomra van szükségünk. Támadnunk kell. A két támadónknak köszönhetően nyertünk, úgy, hogy nekik kellett a lehetőséget is megteremteni. Ez elfogadhatatlan. Mélyen magunkba kell néznünk és fejlődnünk kell. Nem mehet ez így tovább.”
Végül kitért arra, ami az évek óta szenvedő Milan – egyik – nagy gondja lehet: “A változásokhoz idő kell, nekem viszont nincs időm. Úgy gondoltam, hogy jó irányba haladunk a felkészülési időszak alatt, de már látom, hogy sokat kell még dolgozni. Mentalitást kell adnom a játékosoknak. Egy ideje már együtt dolgozunk és jobban kellene állnunk, de helyette a másik irányba megyünk. Ezen a ponton szerintem a pszichológusokat is be kellene vonni.”

forrás: azzurri.co.hu