Recent comments

Friss Hírek

Mindig is reméltem, hogy visszatérek ide

Mint beszámoltunk, olasz lapok szerint megszületett a megállapodás, Mario Balotelli visszatér az AC Milanhoz.


Az olasz válogatott támadó nagy álma válik ezzel valóra.

A balhés támadó 2013 tele és 2014 nyara között már erősítette a piros-feketéket, 43 Serie A-mérkőzésen 26 gólt szerzett, mielőtt tavaly a Liverpoolhoz igazolt. 

A „vörösöknél” azonban nem váltotta meg a világot, 16 bajnokin csak egyszer volt eredményes, összességében pedig 28 fellépésen négyszer, így a klub mindenképpen kölcsön akarta adni a 25 éves csatárt.

„Boldog vagyok, hogy visszatértem, már alig várom, hogy elkezdjek edzeni – mondta Mario Balotelli, miután teljesítette az orvosi vizsgálat első szakaszát. – Fizikailag nagyszerűen érzem magam, csupán össze kell szoknom a csapattal. Hatalmas motiváció dolgozik bennem.”

„Hogy elképzeltem-e, hogy visszatérek a Milanhoz? Igen, a Milannak mindig helye lesz a szívemben, és reméltem, hogy egyszer visszatérek. Hogy itt fejezem-e be a karrieremet? Keményen kell dolgoznom, és jól teljesíteni az idényben, aztán majd gondolkodhatunk ezen” – tette hozzá.


forrás: NSO