Recent comments

Friss Hírek

Mindig száz százalékon fogok égni

A Juventus legújabb zsákmánya, Alex Sandro első torinói nyilatkozatában arról beszélt, hogy a védelem összetételétől függetlenül megtalálja majd a helyét.


A bianconero csapat az elmúlt szezonban a 3-5-2 és 4-3-1-2 felállást váltogatta az elmúlt szezonban, és a huszonhatmillió eurós futballista úgy véli, elég sokoldalú ahhoz, hogy beilleszkedjen bármelyik rendszerbe.

„Nem új számomra a három- és négyvédős felállás.” - olvasható Alex Sandro nyilatkozata a Juventus hivatalos honlapján.

„Nyilvánvaló, hogy egy háromvédős rendszerben a balhátvédnek keményebben kell törekednie a támadások segítésére, ám, ahogy mondtam, képes vagyok három és négyvédős rendszerben is játszani.”


A brazil válogatott látszólag hamar megkedveltette magát az új szurkolói körében, illetve arról is beszélt, hogy tavaly a Juventusnak szurkolt a Bajnokok Ligája végső szakaszában.

„Szerintem a klub fantasztikus szezont hozott össze tavaly. Ezt pedig komolyan gondolom, nem csak azért mondom, mert most már a Juventus játékosa vagyok.

Miután a Porto kiesett a Bajnokok Ligájából, végig a Juventusnak drukkoltam, és remélem, hogy ez a szezon még jobb lehet.

Nagyon optimista vagyok, boldog és magabiztos. Alig várom, hogy edzésbe álljak, hogy játszhassak, illetve folytathassam az álmom megvalósítását.

A szurkolók nyugodtak lehetnek, hogy olyan futballista érkezett, aki mindig száz százalékon fog égni a győzelmek és a klubsikerek érdekében.”

forrás: juventuz.blog.hu