Recent comments

Friss Hírek

Nagyon könnyű volt beilleszkednem

Andrea Bertolacci szerint izgalmas lesz a Serie A és úgy gondolja, hogy a Juventus a kulcsjátékosai elvesztésével gyengült. 


Az olasz középpályás továbbá beszélt a Romáról, a beilleszkedéséről, Mihajlovicról és a posztjáról is.
 
“Roma? Azt mondták, hogy számítanak rám, de jött a Milan ajánlata és ez mindent megváltoztatott. A klubnak és nekem is nehéz lett volna elutasítani a Milant. De nem sajnálom, hogy így alakultak a dolgok. Az átigazolási ár? Semmit sem mond. Ez egy büszkeség számomra, amit az előző szezonban nyújtott jó teljesítményemnek köszönhetek. Nagyon sokat fejlődtem és a válogatottba is meghívót kaptam.”

“Igaz, hogy a Milan egy nagy család? Abszolút. Nagyon könnyű volt beilleszkedni a csapatba. Biztos vagyok benne, hogy izgalmas lesz a bajnokság. Olaszország egyik legnagyobb klubjában játszhatok. Egy olyan csapatnál, mint a Milan, nem lehetnek középszerű céljaid. Az Inter és a Roma is erősödött, miközben a Napoli, a Fiorentina és a Lazio versenyképes maradt. A Juventus három kulcsjátékosát is elveszítette, így véleményem szerint gyengültek.”

“Mihajlovic? Ő egy nagyon igényes edző, aki minden részletre figyel. Az összes felkészülési meccsen úgy kellett pályára lépnünk, mintha egy döntőt játszottunk volna. A posztom? A Genoában a középpálya jobb oldalán játszottam és a teljesítményem sokkal jobb lett.”

“Ki az a csapattársam, aki a legjobban meglepett engem? Rodrigo Ely. Nem könnyű a másodosztályból a Serie A-ba váltani, de ő mindenkit lenyűgözött. Biztos vagyok benne, hogy Mihajlovic alatt sokkal jobb lesz. Roberto Soriano? Remek játékos, aki hasonló poszton játszik, mint én. Nem félek a versenytől, ez normális a Milanban.” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu