Recent comments

Friss Hírek

Taddei: Csodálatos érzés volt gólt szerezni

Rodrigo Taddei elsősorban Rudi Garciának mondott köszönetet a gólját követően, mert úgy érzi, neki köszönheti, hogy visszanyerte a lelkesedését.

 
A brazil középpályás utoljára 2011 decemberében volt eredményes a Romában és az idei szezonban csak kiegészítő emberként számított rá Garcia, azonban a Parma elleni bajnokin végig a pályán volt és gólt is szerzett.

"Csodálatos érzés volt gólt szerezni azok előtt, akik éveken keresztül szurkoltak nekem. Ez volt a csúcspont, hogy velük együtt ünnepelhettem."- mondta Taddei a Roma Channel-nek.

"Számomra nagyon fontos volt, hogy a gól után hozzájuk fussak és velük ünnepeljek. Szerintem 34 évesen már senkinek nem kell bizonyítanom semmit."

"Az edző képes volt megismerni engem mint embert és mint játékost, habár előtte egyáltalán nem ismert. Engedte, hogy megmutassam mit tudok, hogy még mindig játszani akarok és élvezni a játékot. Persze szerencsém is volt, de a gól volt a jutalmam."

Taddei utolsó gólja hazai közönség előtt 5 évvel ezelőtt, 2009-ben volt.

"Sok idő eltelt azóta és most sem volt egyszerű gólt szerezni. Különösen örülök ennek, hiszen a családom kint volt a stadionban. Ahogy a labda bement a kapuba, eszembe jutott egy hasonló gólom, amit a Lazio ellen szereztem még régen." 


forrás: asroma.hu