Recent comments

Friss Hírek

Garcia: Magabiztosak voltunk

Miután a Roma Destro mesterhármasával simán győzött a Cagliari vendégeként, Rudi Garcia úgy véli, az olasz játékos vérbeli csatárrá válik.

 
"Megfelelő eredmény született főleg ha azt vesszük, hogy a második félidőben mennyit birtokoltuk és járattuk a labdát. A vezetés megszerzését követően nagyon jól megjátszottuk az üres területeket."- mondta Garcia a Sky Sport Italia-nak.

Destro a mesterhármasával már 13 gólnál tart ebben a szezonban és a legutóbbi 6 meccsen 7-szer volt eredményes.

"Amikor nyáron ide kerültem csak azt tudtam róla, hogy sérült. Ma bebizonyította, hogy nem csak egy egyszerű befejező csatár, hanem egy komplett támadó, aki tudja, hogy a meccs minden másodpercében a tudásod legjavát kell nyújtanod."

"Az egyértelmű, hogy amikor Francesco Totti nem játszik, akkor Destro nagyon hasznos középcsatár. Attól csak fejlődik, ha a többiekkel játszik, de ha a széleken van, ahol nagyobb a mozgástere és a szabadsága, akkor még jobban le ki tud teljesedni. Nem szeretem, ha a csatáraim egy előre megmondott poszton szerepelnek végig."

"Ami Gervinhót illeti, ismertem őt és tudtam, hogy mire lehet itt jó. Még a Le Mansban kezdtünk együtt, majd a Lillenél dupláztunk és amikor ide jöttem Rómába, akkor felismertem, hogy valaki olyan játékos hiányzik innen, mint ő. Akár két embert is le tud futni és az olyan csapatok ellen nyerő ember lehet, akik nagyon bezárkóznak. Gervinho is mindig a többieket akarja kiszolgálni és remek megoldásai vannak."

"A stábunk nagyon figyelmes és elég jól feltérképezik az ellenfeleinket, ezért is tudjuk, hogy mit kell játszanunk. A Roma 19 éve nem nyert itt, ezért tudtuk, hogy nehéz meccs vár ránk, de a csapat magabiztos volt."

A Roma matematikailag is bebiztosította a dobogós helyezést a bajnokságban, így a BL indulás biztosítva van.

"Most 5 pontra vagyunk a Juventustól és 12 ponttal a Napoli előtt. A bajnoki címet illetően a sorsunk nem a mi kezünkben van, de ami a második helyet illeti, arról csak is mi döntünk. Amikor ide érkeztem azt mondtam, a célom az, hogy visszacsaljam a mosolyt a játékosok és a szurkolók arcára. Úgy érzem, sikerült ezt elérnünk." 


forrás: asroma.hu