Recent comments

Friss Hírek

Destro: Én csak teszem a dolgom

A statisztikák szerint Mattia Destro minden 85. percben gólt szerzett az idei bajnokságban, amit elmondása szerint Rudi Garciának köszönhet.

 
"A csapat célja, hogy minden vasárnap nyerjen és gólokat szerezzen. Az utolsó meccsig küzdeni fogunk és folytatjuk az utat."- kezdte Destro.

Destro 9 hónapig sérült volt, azonban mióta visszatért, termeli a gólokat és lehet, hogy ott lesz a világbajnokságon is.

"Én csak teszem a dolgom hétről hétre, és igyekszem a legjobbammal segíteni a Romát."

"Szerintem mindenki tudja, hogy nem voltam valami könnyű helyzetben a hosszú sérüléssel. Aztán jött az új edző és én továbbra sem tudtam edzeni, sem játszani, de ő csak biztatott. Nagyon sokat köszönhetek neki."

A meccsen volt egy kisebb affér Destro és Davide Astori között, de csak a Cagliari védője kapott sárga lapot.

"Volt kapcsolat köztünk, nekem a szemem csukva volt, tehát nem láthattam, hogy hol van. Szerintem nem is az esetért, hanem a reakciójáért kapott sárgát. Emellett viszont Astori a barátom." 


forrás: asroma.hu