Recent comments

Friss Hírek

Strootman: Garcia miatt választottam a Romát

A holland játékos elárulta, Rudi Garcia személye volt a legfőbb oka annak, hogy végül a Romát választotta.

 
A 23 éves holland válogatott játékos az elmúlt hónapban lett a Roma játékosa 19 millió euróért.

"Igazából nem ismerem túlságosan az edzőt, de mégis ő volt az, aki miatt ide igazoltam."- kezdte a játékos.

"Mielőtt a Romát választottam pár alkalommal beszéltem vele és nagyon megkedveltem. Nagyon fellelkesített az, ahogy arról beszélt, mit szeretne velem játszatni. Szeretnék neki sokat segíteni és remélem, hogy meghatározóvá tudok válni a Romában."

Strootman állítólag több emberrel is beszélt és kikérte a véleményüket, mielőtt Olaszországba, a Romához igazolt.

"A Román kívül komoly érdeklődőm nem volt. Csak Mark Van Bommeltől és a Roma volt kapusától Maartentől kértem tanácsokat. Nagyon örülök, hogy itt lehetek és nagyon tetszik a klub projektje. Tudok róla, hogy az elmúlt két szezon nem sikerült túl jóra, de nagyon várom, hogy elkezdődjön az új. Már eddig is erős volt a keretünk, de Maicon, Benatia és Gervinho érkezésével még tovább erősödtünk."


forrás: asroma.hu