Recent comments

Friss Hírek

Újra meg kellett tanulnom járni

A brazil védő még decemberben esett át egy komoly agyműtéten, melynek következtében az egész tavalyi szezont ki kellett hagynia, azonban most már teljes erővel az új szezonra készül.

 
"Az egész azzal kezdődött, hogy bajok voltak a látásommal. Kaptam kezeléseket, kicsit javult is a dolog, aztán mikor mentem a kötelező orvosira a FIGC-hez, az orvos nem adta meg az engedélyt a sportolásra és műtétet javasolt."- mondta Castan a Diario SP-nek.

"A legrosszabb dolog az egészben, hogy a Roma orvosa azt mondta, nem volt szükség műtétre, mert az állapotom nem volt életveszélyes. Aztán felhívta a szövetségnél az orvost, aki azt mondta, hogy ha az ő gyerekéről lenne szó, akkor biztosan mindent megtenne annak érdekében, hogy a probléma megszűnjön. Az orvos nagyon tisztán és világosan elmondta, 1% az esélye a halálnak és 10% az esély arra, hogy beszéd problémáim lesznek, valamint mozgásszervi károsodást szenvedek. Arra, hogy sosem focizhatok 20% esély volt.

"Ekkor úgy döntöttem, hogy befejezem, kértem a Romát, hogy bontsuk fel a szerződésemet, hogy visszatérhessek Brazíliába, ahol a családom körében lehettem volna. Ha ez nem a Roma lett volna, akkor biztosan befejezem a focit, de Sabatini azt kérte, hogy gondoljam jól át a dolgot és térjünk vissza rá pár hét múlva. Egyik nap ültem otthon a kanapén és néztem az olasz bajnokságot és akkor azt mondtam magamnak, hogy még játszhatnék akár 6-7 évet is."

"Ekkor felhívtam a doktort és a következő hét elejére be is írattam magam az operációra. Januárban a műtét után újra kellett tanulnom járni, majd futni. Minden új volt, nagyon nehéz volt az egész. Akkor azt mondták, hogy ha bármilyen fájdalmat is érzek, az el fog múlni. Kicsit érdekes volt az egész, mert a testem bal oldala nem működött valami jól. Két hónapig jártam terápiára, lényegében a klinikán laktam, de ez már a múlt és garantálhatom, hogy ha visszatérek, jobb leszek, mint voltam. A testem már sokkal jobban van, most a meccs szituáció ami nagyon hiányzik. Nem vagyok képes elhagyni a Romát, mert hatalmas az adósságom a klub és a szurkolók felé. Képtelenség, hogy most visszatérjek Brazíliába, nagyon jól érzem magam Olaszországban és a feleségem sem akar visszamenni. Vettünk egy házat itt, nem tervezem, hogy visszamegyek, a tervem az, hogy kitöltöm a maradék 3 évet a szerződésemből és talán még hosszabbítok is. Később pedig még az edzősködés is szóba jöhet." 


forrás: asroma.hu