Recent comments

Friss Hírek

Trófeákat akarok nyerni a Romával

Miután hivatalossá vált Edin Dzeko leigazolása, a Roma friss szerzeménye elmondta, trófeákat nyerni igazolt az olasz fővárosba.



"Trófeákat nyerni jöttem a Romához. Remélem, hogy nagyon sok címet sikerül majd begyűjteni, de ehhez nagyon sokat és keményen kell majd dolgozni és a végén remélhetőleg megszerezzük, amit akarunk."- kezdte a bemutatkozását Dzeko.

"Egy dolgot tudok csak megígérni, hogy minden meccsen a tőlem telhető maximumot nyújtom majd. Gólokat fogok szerezni, mert szerintem ez az, amire minden csapatnak szüksége van és ez az, amihez a legjobban értek."

"Minden tőlem telhetőt megteszek majd és remélem, hogy nagyon sok gólt szerzek majd a Roma mezében. A személyes célokról sosem beszélek, mert szerintem a legfontosabb dolog az, hogy a Roma legyen sikeres és nyerje meg a meccseit. Persze sokkal jobb, ha gólokat is lövök, de első mindig a csapat."

"Ismerem Mohamed Salah-t, még a Baselből és emlékszem , amikor az angolok ellen játszott és egy csomó gólt szerzett. Szerintem az elmúlt szezonja a Fiorentinánál nagyon jóra sikerült és a Roma örülhet annak, hogy egy ilyen játékost sikerült megszereznie."

Dzeko elismerte, hogy honfitársa, Pjanic volt az, aki sokat segített abban, hogy jobban megismerje a klubot, hiszen sokat mesélt neki a városról, a csapatról és hogy milyen megtisztelés Tottival együtt játszani.

"Kicsit tovább tartott a folyamat, de nagyon, nagyon örülök, hogy végre itt lehetek. Számítottam rá, hogy sokan várnak majd a repülőtéren, de ennyire nem számítottam. El kell mondjam, elcsodálkoztam azon, ahogy fogadtak az emberek és szeretném minden szurkolónak megköszönni ezt a fantasztikus fogadtatást. Szintén köszönöm a Twitteren és az Instagramon küldött üdvözléseket."

"Az elmúlt hónapokbban sokat beszéltem Miralem Pjaniccsal és a Roma mindig szóba került. Csupa jó dolgot mondott magáról a városról, arról, hogy milyen nagy ez a klub és milyen csodálatos szurkolói vannak, amit érkezésemkor láthattam is."

"Ez a világ egyik legszebb városa és megtiszteltetés itt lenni. Nagyon boldog vagyok és alig várom, hogy kezdődjön a bajnokság."

"Azóta követtem figyelemmel a Romát, mióta Pjanic ide igazolt, hiszen ő is bosnyák és jóbarátok vagyunk. Tavaly játszottunk egymás ellen és akkor láttam, hogy milyen hatalmas egy klub ez. Minden tőlem telhetőt megtettem, hogy ide igazoljak, de el kell mondjam, hogy Walter Sabatininek hatalmas szerepe van abban, hogy ez végül sikerült."

"Szerintem a Roma az első BL mérkőzésén Manchesterben nagyon jól játszott, majd a másodikon is, szerintem jobbak is voltak, de akkor mi voltunk a szerencsésebbek és mi jutottunk tovább."

"Természetesen nagyon örülök annak is, hogy Tottival játszhatok együtt, hiszen ő a futball egyik legnagyobb legendája és számomra hatalmas megtiszteltetés, hogy lehetőségem lesz egy ilyen játékossal együtt szerepelni." 


forrás: asroma.hu