Recent comments

Friss Hírek

Győzni jöttem ide!

Hosszas huzavona után végül visszatért Olaszországba Stevan Jovetic, a montenegrói támadó az Inter mezében kezdheti el újra termelni a gólokat a félresikerült manchesteri kitérő után. 


A 25 éves egykori Fiorentina-játékos első milánói nyilatkozatában a klubváltás okairól és jövőbeli céljairól beszélt. 

“Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek az Internek, bízok benne, hogy a csapat hamar visszajut az őt megillető helyre. Győzni jöttem ide – jó csapatunk van, meg tudjuk valósítani a céljainkat.”

“Sokat beszéltem Mancinivel és Ausilioval, ők győztek meg róla, hogy jöjjek, én pedig nagyon boldog vagyok, hogy így döntöttem. Köszönök mindent a Citynek, kívánom, hogy sok trófeát nyerjenek, de váltanom kellett, mert nem játszottam eleget.”

“A Scudetto? Az elmúlt években a Juventus megmutatta, hogy ők a csapat, akit le kell győzni – reméljük, hogy ez végül nekünk sikerül majd!“

Jovetic jó eséllyel már holnap debütálhat új csapatában, Mancini ugyanis nevezte őt a Galatasaray elleni barátságos mérkőzés 20 fős olasz keretébe.

forrás: azzurri.co.hu