Recent comments

Friss Hírek

Serie A 2012-2013



A Lega Calcio hivatalos honlapján jelentette be a Serie A 2012/2013-as idényének fontosabb időpontjait, úgymint a kezdő és a záró forduló dátumát, a Coppa Italia küzdeleminek rajtját és fináléját, valamint az Olasz Szuperkupa időpontját.
Utóbbival, vagyis az Olasz Szuperkupával veszi kezdetét a Calcio következő idénye, amire augusztus 19-én kerül sor a bajnok Juventus és a kupagyőztes Napoli között.
Egy hétre rá, az augusztus 25-26-ai hétvégén kezdődik a Serie A 2012/2013-as idénye, a záró fordulóra pedig 2013. május 19-én, vasárnap kerül majd sor.
A bajnoki menetrendbe négy szünet van betervezve: december 30-tól a szokásos téli szünet, valamint további három időpont szeptember 9-én, október 14-én és 2013. március 24-én válogatott mérkőzések miatt.
A Coppa Italia első selejtezőköre augusztus 5-én kezdődik, míg a fináléra egy héttel a bajnoki zárás után, 2013. május 26-án kerül sor.
azzurri.blog.hu