Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Négyszer sírnak majd miattam a spanyolok a döntőben!


Megjött az étvágya Mario Balotellinek. Az olaszokat Eb-döntőbe lövő támadó elmondása szerint négy gólt lőne a spanyolok elleni fináléban.



Mario Balotelli egy fejes góllal és egy óriási bombával küldte haza a német válogatottat az Eb második elődöntőjében. A találkozót a helyszínen nézte végig az extravagáns futballista nevelőanyja is, ami óriási örömmel töltötte el a labdarúgót. Balotelli a jelek szerint nagyon felbátorodott duplája után, hiszen a döntőn már négy gólt szeretne lőni. 
 
"Az este és talán életem legszebb pillanata volt, amikor a meccs végén odamentem anyámhoz és neki ajánlottam a két gólomat. Ő 72 éves és csak miattam jött el a meccsre. Szerencsére két gólt lőttem. A döntőre apám is eljön, akkor négy gólt rúgok majd!" - idézi a Bild az olaszok sztárját. 

sport365.hu