Recent comments

Friss Hírek

Milan: Boateng majdnem bűnöző lett




Kevin-Prince Boateng, az AC Milan támadó-középpályása nem bánta meg, hogy a német válogatott helyett a ghánai válogatottat választotta.
Boatengnek az édesapja ghánai, az édesanyja pedig német. Testvére, Jerome Boateng jelenleg a Bayern München játékosa. Kevin-Prince  évekkel ezelőtt a ghánai válogatott mellett döntött – annak ellenére hogy a német válogatott utánpótlás-csapatában nevelkedett – míg öccse a német válogatottat választotta.
“Én inkább elfogadtam Ghána ajánlatát, automatikusan elutasítva a német válogatottságot. Nem bántam meg a döntésemet. Ha visszafordíthatnám az időt, akkor is így döntöttem volna. Jerome azonban hű maradt Németországhoz. A napokban Angela Merkel német kancellár meghívott egy csésze teára, azonban nem tudtam elfogadni, mert már elmentem nyaralni. Lehet hogy a németekhez való visszatérésről akart volna velem beszélni. De nemet mondtam volna, már késő, nincs visszaút” – mondta.
Mindketten Berlinben születtek, de az életüket külön-külön élték. A Milan játékosának nehezebb volt az élet. “Minden nap kénytelen voltam elviselni, ahogy kisebbségiként bántak velünk. Két választási lehetőségem volt:  vagy bűnöző leszek, vagy futballista. Szerencsére az utóbbit választottam, mert már akkor felfigyeltek a tehetségemre” - fejezte be.
Boateng 2010. nyarán került a Milanhoz, egy évvel később 8 millió euróért végleg a piros-feketék játékosa lett. Milan mezben 61 mérkőzésen 12-szer volt eredményes.
acmilan.hu