Recent comments

Friss Hírek

De Rossi: Emlékezetes este


Daniele De Rossi, az angolok elleni győztes Európa-bajnoki negyeddöntő után elmondta, Andrea Pirlo pimasz büntetője Francesco Totti 2000-es megoldását idézte.

 Ez az egyik olyan este volt, amelyre mindig emlékezni fogunk. Amikor Pirlo azt az őrült tizenegyest lőtte, egyből eszembe jutott Francesco Totti 12 éve, a hollandoknak lőtt büntetője" – mondta De Rossi a találkozót követően. A Roma középpályásának volt egy nagy kapufája is rögtön a meccs elején, majd a második játékrészben le kellett cserélni. 

 „Amikor a kapufát találtam el, volt néhány rossz gondolatom, de összességében nem változtatnék semmit. Még mindig nem tudtam magamnak eldönteni, hogy jobb- vagy ballábas vagyok. Amikor meglőttem a labdát, azt hittem, a nézőtéren fog landolni, de aztán egész jó irányba ment... Szomorú voltam a sérülés miatt, remélem az elődöntőre jobban leszek.

 Az elmúlt napokban fájt a derekam, a jegelés és a fájdalomcsillapítók sem segítettek igazán" – tette hozzá az olaszok kulcsjátékosa, aki arra is kitért, hogy már közel egy hónapja nem látta a kislányát, aki arra biztatta a meccs előtt, hogy kapjanak ki, mert így hamarabb viszontláthatta volna. Végül ezen a találkozón már jelen volt a stadionban, a lefújást követően pedig együtt örültek.

NSO.hu