Recent comments

Friss Hírek

Isla: Valóra vált álom



Mauricio Isla kijelentette, egy álma vált valóra azzal, hogy a Juventus együtteséhez szerződött. A chilei szélső átigazolását csak azután hozták nyilvánosságra, hogy a Juventus és az Udinese megállapodásra jutott egymással.
„Éveken át keményen dolgoztam ezért a célért, a lehetőségért, hogy egy nagy csapatban futballozhassak.”, mondta Isla a TVN-nek. „Udinében váltam profi labdarúgóvá. Mindig is tisztában voltam azzal, hogy előbb-utóbb egy nagy klubhoz fogok szerződni. És ez az álom most valóra vált. Olaszország egyik legerősebb csapatához igazoltam és futballistaként számomra ez nagyon fontos. Nekem és a családomnak létfontosságú.”
Isla, aki Kwadwo Asamoah-val együtt társtulajdonjogi státuszban szerződik Torinóba, egy honfitárssal is találkozni fog új állomáshelyén.
„Arturo Vidallal, egy másik chileivel, leszek együtt a Juventusnál és ez olyan dolog, ami korábban sohasem történt meg velem. Nagy lehetőség ez a számomra, aminek nagyon örülök. Játszani akarok és valami fontosat megnyerni, mondjuk a Bajnokok Ligáját. Ám a Juventusnál az a cél, hogy mindent megnyerjenek…”
juventushungary.hu