Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Életem legszebb estéje volt



A németek elleni 2-1-re megnyert elődöntőben két gólt is szerző Balotelli szerint ez volt élete legjobb estéje, de reméli a vasárnapi még jobb lesz.
A Manchester City csatára két góllal is kivette a részét a németek elleni 2-1-re megnyert Európa bajnoki elődöntőből.
„A meccs végén, amikor odamentem édesanyámhoz, az volt a legszebb pillanat. Mondtam neki, hogy a góljaimat neki ajánlom.”
„Régóta vártam erre a pillanatra, különösen, hogy az édesanyám már nem fiatal és nem szokott sokat utazni, ezért boldoggá kellett tennem, amikor kilátogatott ide. A kijevi döntőben az édesapám is ott lesz.”
Két góljának köszönhetően, Balotelli felzárkózott a többi háromgólos mellé, így esélye van a gólkirályi címre – különösen, hogy a többiek már búcsúztak a tornától.
„Megpróbálok a torna gólkirálya lenni. A labdarúgásban előfordul, hogy hiába próbálkozol rengetegszer, semmi nem jön össze, de lehet hogy csak néhányszor lősz kapura és mind gól lesz.”
„Fantasztikus gólpasszt kaptam, ilyet csak Antonio Cassano tud, és persze Riccardo Montolivo passza is remek volt.”
A második gólja ünneplésénél Balotelli levette a mezét ezért sárgalapot kapott.
„Nem lehettek dühösek, amiért levettem a mezem, egyszerűen csak láttátok milyen izmos vagyok és féltékenyek lettetek.” folytatta viccelődve a csatár.
„Mindkét gól fontos volt és segített megnyerni a meccset, szóval mindkettőre ugyanúgy emlékszem.”
Balotellit lecserélte Prandelli és Antonio Di Natale állt be a helyére.
„Kicsit görcsölt a lábam és el is fáradtam, mondtam az edzőnek, hogy várjon öt percet a lecserélésemmel, de akkor már jelezték a dolgot. Ennyi.”
„Hogy visszatérek-e a Serie A-ba? Egyenlőre nem. Jelenleg Angliában játszom és egy ideig még biztos maradok. A Manchester City szurkolói szeretnek, még ha ki is ejtettük Angliát.”
„Ez volt életem eddigi legcsodálatosabb éjszakája, de remélem a vasárnap még jobb lesz.”
„Remélem nyerni fogunk, az sem érdekel, ha rosszul játszunk, amíg mindent beleadunk. Koncentrálnunk kell és nem szabad hagynunk, hogy hassanak ránk a rövid passzos, labdaelrejtős játékukkal.”
„Ne feledjük el, mi vagyunk az egyetlen csapat, amely gólt tudott lőni a spanyoloknak. Megmutattuk nekik, hogy egyenlő ellenfelek vagyunk és nyerni akarunk.”
olaszfoci.hu