Recent comments

Friss Hírek

Buffon: Nagyobb különbséggel is nyerhettünk volna



Az olasz válogatott kapusa Gianluigi Buffon elégedett a csapat németek ellen mutatott teljesítményével, de figyelmeztette csapattársait egy percre sem szabad kiengedni az ilyen fontos meccseken.
Az Azzurri végig dominált, ráerőltette az akaratát a németekre, azonban a hajrában azt kockáztatták, hogy elpazarolják a 2-0-s előnyt, miután büntetőhöz jutottak a németek.
„Nagyon jól játszottunk a meccsen nem kellett volna annyit kockáztatni az utolsó öt percben; a tűzzel játszottunk.”
„Ha a büntető után találnak egy szerencsés gólt és 2-2 lett volna az állás, hosszabbításban akár 9-2-re is kikaphattunk volna. Az Európa bajnokságon vagyunk, nem szabad így elkönnyelműsködni a meccseket, hiába vezetünk két góllal.”
„Inkább szeretem a teljesítményeket értékelni, függetlenül attól, hogy nyertünk vagy vesztettünk. Még mindig fiatalok vagyunk, néhány idősebb játékost leszámítva, így még van mit tanulnunk. És ez így helyes, az idősebb játékosoknak kell figyelmeztetni a fiatalokat, ha hibáznak.”
„Jól játszottunk és akár nagyobb különbséggel is nyerhettünk volna. ”
Buffon szenzációs védéssel hárította Sami Khedira lövését, majd néhány pillanat múlva Mario Balotelli vezetéshez juttatta az olaszokat.
„Egy kapusnak, mint én ez jó reakció, de nem újdonság. Sajnálom, ha valakit ez meglepett… Volt két három megpattant labda, aminél szerencsénk volt. Sokan szeretnek engem és igyekszem jó teljesítménnyel visszafizetni ezt a szurkolóknak. ”
A kapus ezután arról beszélt hogyan készült a németek elleni elődöntőre.
„Alig aludtam a meccs előtt. De nem az ellenfelünket tanulmányoztam. Körülbelül egy órát ültem a Youtube előtt és néztem, hogy ünnepelték Olaszország utcáin az angolok elleni győzelmünket. Libabőrös lettem és csak arra tudtam gondolni, hogy most mi lesz.”
olaszfoci.hu