Recent comments

Friss Hírek

Maxi Lopez: Csalódott vagyok


Maxi Lopez csalódott, mert a Milan nem tart rá igényt a következő szezonban. Még nem kapott új ajánlatot. 
 
A Catania támadója a 2011/2012-es szezon második felét a Milannál töltötte kölcsönben, miután Antonio Cassano több hónapig harcképtelenné vált. 

Maxi Lopez csupán 11 mérkőzésen lépett pályára, amelyen 2 gólt lőtt. A vezetőség nem él opciós lehetőségével, nem tart rá igényt.

“Az érdeklődéseknek örülök, viszont jelenleg semmi konkrétum nincs. Nem kaptunk hivatalos ajánlatot.

 Csalódott vagyok, mert mindent megtettem hogy maradhassak. Beszéltem Galliani úrral is.

 Ő elmondta, abban az esetben ha másik támadó távozik, akkor maradhatok.


 De ez már nem aktuális. 

Szeretnék maradni a Serie-A-ban, mert boldog vagyok itt. Ha úgy alakul, akkor viszont a külföldi ajánlatokat is megfontolom” - mondta a 28 éves támadó a Sky Sport Italiának.

Maxi Lopez ügynöke, Andrea D’Amico viszont nem aggódik a játékos jövőjét illetően. 

“Sok klub szeretné megszerezni. Az átigazolási időszakban semmit nem lehet tudni. Van, amikor hamar létrejön az üzlet, de van, amikor nem. Ügyfelem egy meghatározó csapatban szeretné folytatni.”

A támadó – aki korábban már a Barcelonában is megfordult – iránt a Torino a legkomolyabb érdeklődő, de állítólag a Napoli és a Chievo is bejelentkezett érte.

acmilan.hu