Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Senkinek sem kell bizonyítanom


Közeledik a várva várt negyeddöntő, ma este Olaszország és Anglia is összeméri erejét a kontinenstornán a legjobb 4 közé kerülésért.


 A D csoportot megnyerő szigetországiak ellen az egyik legkomolyabb fegyver az angolok szomszédjai, azaz Írország ellen csodálatos gólt szerző Mario Balotelli lehet, akit a meccs apropóján természetesen mikrofonvégre kaptak egy sajtótájékoztatón.


 SuperMario szavai nem meglepő módon nem éppen a szerénység mintapéldái.

"Hogy bosszantani vagy szórakoztatni foglak titeket? Azt hiszem, ez tőletek függ.
 Akárcsak a csapattársaim, én is mindent bele fogok adni a meccsen, azt pedig már nem tudom befolyásolni, hogy ti hogyan  éreztek: idegesek vagytok-e, vagy pedig szórakoztok..."
"A gólom nagyon fontos volt, mindennél jobban akartam ezt a gólt, de a megelőző meccseken nem sikerült megszereznem. Mindennél fontosabb volt számomra, ráadásul fontos pillanatban született és különösen szépre sikerült." - tette hozzá szerényen Balo.
"Marionak semmit nem kell bizonyítania sem az angoloknak, sem az olaszoknak, sem senkinek, ezt jegyezzétek meg." - tért a lényegre a Manchester City klasszisa, majd a vonatkozó kérdésre így folytatta: "Hogy ünnepelni fogok-e, ha gólt lövök az angoloknak?
 Először meg fogom szerezni a gólt, aztán majd meglátom."
A játékos klubtársa, Joe Hart a napokban azt mondta: két Balotelli létezik, az egyik az, amelyik bármelyik meccset el tudja dönteni, a másik pedig az, akit bármikor kiállíthatnak.
 Balotelli erre rendkívül higgadt és visszahúzódó módon reagált:
"Nagyon szerencsés ember, amiért kettőt is ismerhet belőlem!"
Hogy a meccsről is mondjon valamit, Mario kijelentette: győzni fognak, mert ő mindig győzni akar.
"Remélem, hogy jó meccs lesz. 
Azt hiszem, remek móka lesz a csapattársaim ellen játszani: én ismerem őket, ők ismernek engem.
 Győzelemre számítok, mert én mindig csak győzni akarok. Jó barátaim fognak a másik oldalon állni, úgy mint Hart, Milner és Barry. Akitől a legjobban félek, az... senki!"
Balotellit arról is kérdezték, hogy milyennek tartja magát: mint Pán Péter, vagy, ahogy De Rossi fogalmazott, mint egy férfi, aki kezd felnőni?
"Ez két metafora ugyanarra a Mariora, a személyre, és nem a játékosra. Azt hiszem, ma már egy férfi vagyok, de ezt mondanom sem kell.
 Pán Péter vicces, szerintem kicsit olyan vagyok, mint ő, mivel sokszor elég szabad a viselkedésem, de biztosan érzem, hogy ma már több vagyok mint egy férfi és több vagyok mint Pán Péter."
Az egykori Inter csillag interjúja végén a válogatott és közte fennálló kapcsolatról is beszélt, majd búcsúzásul kritizálta egy kicsit az újságírókat.
"A válogatott meze mindig a lelkem mélyén volt, már gyerekkorom óta, ez így normális. 
  Az első meccsemen nagyon izgatott voltam, most pedig itt vagyok az első Eb-men, ahová magabiztosan érkeztem, és csak a gól hiánya okozott kudarcot."
"De nem voltam dühös és nem volt problémám a csapattársakkal vagy az edzővel. A maga néhány munkatársa összehordott rólam minden sz**t, mert maguk már csak ilyenek, de én végig rendben voltam, és csak a gól hiányzott. 
De most már megvan az első..." - utalt ezzel arra, hogy nem áll szándékában egy Eb-gólnál megállni - talán mondani sem kell: egész Olaszország ebben bízik.
azzurri.co.hu