Recent comments

Friss Hírek

Juventus: Leali hamarosan érkezik



Nicola Leali a Juventus játékosa – állítja a Tuttosport, ami a tegnapi számában arról számol be, hogy már csak mindössze a hivatalos bejelentés hiányzik, a rendkívül fiatal kapus és az olasz bajnok már mindenben megegyezett egymással.
A ’93-as születésű Lealit az olasz sajtó egyenesen Gianluigi Buffon utódjának állítja be, való igaz, hogy fiatal kora ellenére meghatározó játékossá nőtte ki magát az elmúlt szezonban a Brescia csapatában.
A torinói lap úgy tudja, hogy a kapus egy-két szezon erejéig még kölcsönadják más csapatoknak, egy ilyen tehetség fejlődése könnyen megállhat, ha a kispadon ücsörög, még akkor is, ha azt egy Juventus-szintű csapatnál teszi. Így látja ezt maga Leali is.
„A Juventus egy óriási csapat, rendkívül elégedett vagyok. Most rajtam a sor, hogy megmutassam, megérdemlem a bianconero mez viselését. Úgy gondolom, hogy először tapasztalatszerzés céljából kölcsönbe másik klubhoz megyek, erről a következő napokban beszélünk majd. Még egy Serie B-s csapat is megfelel a célnak, a lényeg az, hogy tovább tudjak fejlődni.”
„Kiskorom óta Bresciában élek, számos kedves emléket őrzök magamban. Buffon? Nos, Buffon szerintem csak egy van, kicsit olyan mint Diego Maradona volt. Két olyan bajnokról beszélünk, akikhez hasonlóval nem találkozunk többet a jövőben. Mindig is Buffon volt a példaképem, de természetesen mindenkit figyelemmel kísérek. Őt már kiskoromban figyeltem, mindig arról álmodtam, hogy egyszer én is egy ilyen nagy klubhoz fogok tartozni, ez az álom pedig már majdnem elérkezett.”
juventushungary.hu