Recent comments

Friss Hírek

Cicinho: Rengeteget ittam és cigiztem...



Meglepően őszinte nyilatkozatot adott a brazil Esporte Cool televíziónak Cicinho, Rómából való távozása előtt mindössze néhány nappal. A szélső elismerte, közel sem sportemberhez méltóan töltötte olaszországi éveinek egy részét, ivott, dohányzott és partyról partyra járt.

"Rengeteget ittam, cigiztem és csak azért nem nyúltam drogokhoz, mert tudtam, úgy a doppingellenőrzésen fennakadhatok." - vallotta be a brazil, okként mellőzöttségét megjelölve.
"Megjelentem Trigoriában, részt vettem az edzéseken, de tudtam, hogy vasárnap úgysem lépek pályára majd." - mesélt heteiről a hátvéd, aki azért nem unatkozott a hétvégéken.
"Szerettem partyzni, inni és nem tudtam mindennek megálljt parancsolni. 
Folyt a sör literszám, de jöhetett más fajta alkohol is, egyedül vagy társaságban, teljesen mindegy volt.
Úgy éreztem be kell fejeznem a pályafutásom, darabjaimra hullottam." - összegzett a Rómát június 30-án elhagyó brazil, kinek ügynöke jelenleg új kubot próbál leríteni kliensébnek, lehetőleg valamely  európai ligában.
azzurri.co.hu