Recent comments

Friss Hírek

Bojan: Megtisztelő a Malága érdeklődése



Bojan Krkic megtisztelőnek tartja a spanyol Malága érdeklődését, de elismerte, hogy valószínűleg még egy évig a Románál marad.
A 21 éves játékos tavaly nyáron 12 millió euróért érkezett a fővárosi klubhoz a Barcelonától, de a katalánoknak a 2012–2013-as szezon végén lehetőségük lesz 13 millió euróért visszaszerezni.
A Roma megakadályozhatja a Barcelonát, hogy visszaszerezze Bojant, ha kifizetnek érte további 28 millió eurót.
Spanyol lapértesülések szerint a Malága fontolgatja a spanyol korosztályos válogatott szerződtetését.
„Megtisztelő a Malága érdeklődése.” mondta a 21 éves játékos az Europa Press-nek.
„Jó tudni, hogy egy ilyen nagy klub érdeklődik irántam. Ez azt jelenti, hogy jó szezonom volt és fejlődtem is.”
Azonban miután  Zdenek Zemant kinevezték a fővárosi klub edzőjének a játékos elismerte, hogy valószínűleg további  egy évig még a Giallorossinál marad.
„Még hátra van egy év a szerződésemből és majd meglátjuk mi lesz. Nyugodt vagyok mert van egy plusz évem. Itt teljesen más a futball. Még csak 21 éves vagyok és úgy érzem jó formában zártam a szezont.”
olaszfoci.hu