Recent comments

Friss Hírek

Roma: Luis Enrique körül forr a levegő


A Roma spanyol szakvezetője, Luis Enrique mai sajtótájékoztatója során elvesztette türelmét az újságírókkal szemben. A tréner vállain jelenleg nagy a nyomás, miután csapatával nem a várt eredményeket produkálja.
„Engem csak az érdekel, hogy a csapatom legyőzze a Juventust, a többi nem az én kompetenciám.”, mondta Enrique. „A Juve egy erős csapat, melynek olyan nagyszerű edzője van, mint Conte, aki a masszív védekezés és a gyors kontratámadások híve. Habár elsősorban magamat tekintem felelősnek, a Fiorentina elleni vereség még nagyobb erőt adott nekem, mert láttam, ahogyan a 8 emberre fogyatkozott csapatom, mindent egy lapra téve, nyomás alá helyezi ellenfelét. Ami velem történik, az minden edzővel megesik.”
Enrique, sajtótájékoztatója során, elveszítette hidegvérét, mikor újfent arról Marco Borrielloról kérdezték, aki október 26-a óta nem lépett pályára Roma mezben.
„Ha holnap felhív, akkor adok neki lehetőséget. Elegem van ezekből a kérdésekből. Mindig csak a csapat jár a fejemben. A Roma érdekel, a többi b******ggal meg csak foglalkozzanak önök. Lehet, hogy tévedek, de ez az én álláspontom és technikai kérdésekben én döntök. Én látom, hogyan edz a csapat hétről hétre és nem önök.”

juventushungary.hu