Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique: Most játszottunk a legjobban

Luis Enrique úgy véli, hogy mióta átvette a Roma irányítását, a Bologna elleni meccsen játszott a legjobban a csapat.

A Roma végig irányítva és kézben tartva a mérkőzést végül sima 2:0-ás győzelmet aratott idegenben a Bologna elleni a tegnap este pótolt első fordulóban.

"Szerintem az év legjobb teljesítménye volt ez, mert csodálatos volt az egyensúly a két játékstílus között. Totálisan kontrol alatt tartottuk a mérkőzést és rengeteg gólszerzési lehetőséget alakítottunk ki. A Bologna annak ellenére nem tudott minket a védelemben zavarba hozni, hogy elég jó a támadósoruk, ennek pedig roppant örülök."- kezdte Luis Enrique a mérkőzés utáni nyilatkozatát.

"Ez még nem a végleges kezdő tizenegy, hiszen mindenki nagyon fontos és bárki kiérdemelheti a kezdő helyet a csapatban, ahogy Fabio Simplicio is tette, aki nemrég még peremembernek számított."

"Most jön a téli szünet, ahol pihenni fogok és végre ehetek panettonét és kuglófot, mert nagyon kevesen hitték, hogy még mindig én leszek az edző Karácsonykor is."

Francesco Totti volt a meccs egyik meghatározó figurája és igaz gólt még mindig nem sikerült szereznie, a mezőnyben nagyon hasznosan játszott.

"Nagyon különleges a kapcsolatom Francescoval, hiszen én még játszottam ellene régebben. Én mindig azt teszem, amiről azt gondolom, hogy a legjobb a csapatnak. A csapat sokkal fontosabb, mint egyes játékosok és remélem, hogy ezt mindenki megértette. Csak akkor lesznek a dolgok egyszerűek, ha a csapat egységet alkotva támad és védekezik, ahogy a nagycsapatok is teszik."

"Ami pedig Marco Borriellot illeti, ezt a kérdést a klub vezetői tudják megválaszolni. Bármi lehetséges, de nem én, hanem a klub fog dönteni a sorsáról."- tette hozzá Enrique.



asroma.hu