Recent comments

Friss Hírek

Cicinho: El akarom hagyni a Romát


Cicinho elmondta a sajtónak, hogy elégedetlen a helyzetével a Románál és a téli átigazolási időszakban szeretne távozni az olasz fővárosból.
A 31 éves játékos kevés lehetőséget kap amióta Luis Enrique az edző. Cicinho mindössze négy alkalommal lépett pályára az idei szezonban, és miután a hétfői Juventus elleni 1-1-re végződött bajnokit is csak a padról nézhette végig, bejelentette, hogy el szeretné hagyni az Örök várost.
„El akarom hagyni a Romát” mondta a védő a Globoesporténak „Még nem beszéltem a klub vezetőivel, mert várni akartam a naptári év utolsó két meccséig.”
„Elegem van. Sok minden történt. Az edző úgy döntött, hogy valaki mást játszat helyettem. Végeztem.”
Lapértesülések szerint visszatér Brazíliába, de Cicinho elmondta még nincsenek konkrét tervei.
„Még nem tudom mi lesz, ha visszatérek Brazíliába. A sajtóból tudom, hogy a Flamengo és a Corinthians is érdeklődik irántam, de az ügynökömmel még nem beszéltem erről.”

olaszfoci.hu