Recent comments

Friss Hírek

Quagliarella: A gólom már csak hab volt a tortán


2010. december 19. Fabio Quagliarella fantasztikus gólt lő Veronában. Ám eme csodálatos találatát követően súlyos térdsérülést szenved hazai pályán a Parma ellen, melyből a támadó lassan és nehezen épül fel.
2011. december 18. Fabio Quagliarella ismét kezdő a bajnokságban. Fejesgóljával a Juventus bebiztosítja győzelmét a Novara ellen.
A találkozó után a következőket mondta az örömittas Quagliarella: „364 nap telt el az utolsó gólom óta, de az volt az utolsó alkalom, mikor bajnoki mérkőzésen kezdő voltam. Mikor megtudtam, hogy az edző a kezdőbe jelölt, csak a saját teljesítményemre összpontosítottam és úgy vélem, sikerült megmutatnom, hogy jó formában vagyok. A gólom már csak hab volt a tortán és szeretném Storarinak, valamint Toninak ajánlani, akik már a meccs előtt tudták, hogy be fogok találni. Nehéz hónapokon mentem keresztül, de végig éreztem a klub és az edző bizalmát. A bizonyítás így kizárólag csak rajtam múlott, a többi csak duma.”
juventushungary.hu