Recent comments

Friss Hírek

Di Natale: Boldog vagyok és lelkes

Antonio Di Natale ismét meghívót kapott az olasz válogatottba, a februári USA elleni felkészülési mérkőzésre. Ha minden a tervek szerint halad, akkor az Egyesült Államok ellen a Di Natale–Balotelli csatársor fog kezdeni. Az Udinese gólzsákja több, mint másfél éve nem játszott a Squadra Azzurrában.
Boldog és lelkes vagyok. Még nem beszéltem Prandellivel, de mindig is kölcsönös volt a tisztelet kettőnk között. Rendkívül izgatott vagyok, alig várom, hogy Balotelli mellet játszhassak és a többi remek játékossal, akik a válogatottat alkotják. Biztos vagyok benne, hogy az én tapasztalatommal és a rendkívül tehetséges Balotellivel maradandót fogunk alkotni.– mondta Toto a Gazzetta dello Sportnak, majd hozzátette, biztos benne, hogy a következő szezonban is játszani fog az Udineseben.


azzuri.blog.hu