Recent comments

Friss Hírek

Buffon: Még nem végeztem


Gianluigi Buffon elutasította azon kritikákat, melyek szerint az ő ideje már lejárt. A világbajnok portás szerint ezen személyek parasztok. A Scudettoval kapcsolatban pedig továbbra is a Milant tartja a legnagyobb esélyesnek.
„Júliusban változás történt a vezetésben, de ostobák lennénk, ha elengednénk magunkat.”, mondta Buffon a Gazzetta dello Sport-nak adott interjújában. „Még félúton sem járunk és ez az utazás egészen mostanáig minden szempontból megerőltető volt, lélektanilag is. Minden sikert az adott pillanat szüli és emiatt továbbra is a földön kell járnunk. Nem akarom ismét átélni 2011 első hónapjait. Az nagyon csúnya volt. Azonban nem hibáztatom érte Gigi Del Nerit, hiszen egy nagyszerű edzőről és emberről van szó. Egyszerűen csak balszerencsés volt. Az a Juventus sokkal gyengébb volt a mostaninál, mégis egészen 2010 decemberéig versenyben voltunk a bajnoki címért, ezután januárban minden összeomlott. Végtelen sérülések, súlyos büntetések, gyakran úgy játszottunk, mint egy utánpótlás csapat.”
Buffon egy nyílt, társaságkedvelő személyiség, de elmondta, miért kerüli mostanában a médiát.
„Néhányan azt mondják, végeztem. Ismernek engem, nem szeretem a valótlan állításokat. Elmúlt 6-7 hónapban roppant bántó kijelentéseket hallottam. Olyan emberek bántak velem tiszteletlenül, akik nincsenek tisztában a pályafutásommal. A történelmet sohasem lehet kiradírozni. Elmondanám ezeknek az embereknek, hogy a nemrégiben mutatott rossz formám ellenére, az emberek még legalább 50 évig Buffonról fognak beszélni. Ez azt jelenti, hogy valami fontosat tettem le az asztalra. Akik pedig megsértettek, azok igazi parasztok! A Juvét akarom egy életre. Maradni akarok, de csak, mint egy igazi Buffon. 10 éve vagyok már itt és legalább 34 éves koromig maradni akarok, büszke vagyok arra, amit elértem. Ha tehetségtelen lennél, akkor nem tudnál ilyen hosszú ideig egy élcsapatban maradni.”
’SuperGigi’ realistán várja az újévet.
„Nálam a Milan a favorit. Elsődleges célunk visszatérni a Bajnokok Ligájába. Zsinórban két hetedik helyezés után, senki sem gondolta volna, hogy december végén is elsők leszünk. Ami a 2012-es Európa Bajnokságot illeti, a Nazionale nagy lelkesedéssel tölt el. Tetszik a játékstílus, ahogyan Cesare Prandelli új filozófiája is.”
juventushungary.hu