Recent comments

Friss Hírek

Basta: Nem adtam semmilyen interjút


Dusan Basta cáfolta, hogy a távozási szándékáról nyilatkozott volna tegnap délelőtt.

Kedd reggel olyan hírek jelentek meg, miszerint a játékos a nyáron távozna Udinéből és a Romához igazolna, azonban a szerb játékos cáfolja, hogy egyáltalán nyilatkozott volna.

"Minden tiszteletem a Romáé, de én sosem mondtam olyat, hogy távozni szeretnék és fogok az Udinesétől."- nyilatkozta Basta.

"Nem adtam semmilyen interjút az elmúlt napokban és sosem beszéltem a pályafutásomat érintő átigazolásokról. Ezért amennyiben a későbbiekben ilyen és ehhez hasonló állításokat olvasnak majd, tudni fogják, hogy azokban sem lesz semmi igazság. 


A múltban számtalanszor elmondtam már, de most nem árt jobban nyomatékosítani, hogy én jól érzem magam Udinében, mert nekem és a családomnak is megvan mindenünk, amire szükségünk van."

"Nem is áll szándékomban a szezon végén csapatot váltani."- fejezte be a játékos.


forrás: asroma.hu