Recent comments

Friss Hírek

Osvaldo: Időnként nem megfelelő a hozzáállásom


A Roma válogatott csatára Pablo Daniel Osvaldo megelégelte az őt ért kritikákat és reagált rájuk: „Ha tényleg annyira szörnyű vagyok, miért akar engem a Chelsea, a Tottenham és a Juventus is.”

 Az olasz válogatott támadónak voltak problémái a szezonban és saját szurkolóik közül is ellene fordultak néhányan, miután a Sampdoria elleni meccsen félreállította Francesco Tottit a büntetőnél – majd kihagyta azt.

Sajtóértesülések szerint a Giallorossi nyáron kész lenne megválni az argentin születésű támadótól, ha kapnának egy 10 millió euró körüli ajánlatot. Azonban Osvaldo igyekszik elhallgattatni a kritikusait.

„Ami leginkább feldühít, hogy egyesek azt mondják nem adok bele mindent, ugyanakkor mások szerint meg túl feszült vagyok.” mondta a csatár a SportWeeknek.

„Természetesen nem könnyű most nekem és hibázgatok is. Csatár vagyok, a célom, hogy gólokat lőjek és ha ez nem sikerül, úgy érzem minden elveszett.”

„Azonban amikor azt olvasom a sajtóban, hogy milyen rossz szezonom van, eközben mégis engem akar a Chelsea, a Tottenham és a Juventus is, akkor valami nem stimmel. Ha tényleg annyira szörnyű vagyok, miért hoztak kapcsolatba ezekkel a klubokkal. Ha ilyen nagy klubok érdeklődnek irántam, azt jelenti valamit jól csináltam.”

„Elismerem időnként nem megfelelő a hozzáállásom és ez nem könnyíti meg a dolgomat. Valószínűleg szerzek még néhány gólt a szezonban, de már azzal is elégedett vagyok, amit eddig elértem.”

Eközben az olasz válogatott támadó volt menedzsere Dario Decoud biztos benne, hogy Osvaldo nem távozik a Romától.

"Osvaldo nagyon összpontosít, hogy jól sikerüljön a szezon hátralévő része. Szeretné meghálálni Andreazzoli  bizalmát. Azt is tudom, hogy a Roma kulcsjátékosnak tartja őt és gyakorlatilag biztosra vehető, hogy nem fogják eladni."- mondta a menedzser a Sport Mediaset-nek.

forrás: olaszfoci.hu