Recent comments

Friss Hírek

Buffon: A 150.-et is elérhetem




Gianluigi Buffon tegnap 126-odjára ölthette magára az olasz válogatott mezét: ezzel pedig minden idők második legtöbb válogatottságával büszkélkedhet a Juventus kapusa, aki képesnek érzi magát arra, hogy akár túllépje a 150-es lépcsőt is.


A kedd esti Málta elleni meccs volt a 126. válogatott fellépése Buffonnak: ezzel utolérte Paolo Maldinit, és mindössze egy ember van előtte a ranglistán: a 136-szoros válogatott Fabio Cannavaro. 

"Remélem, az egészségem engedi majd, hogy folytassam válogatott szereplésemet. Ha sikerül tartanom fizikális és pszichológiai szintemet, még ennél is többre vihetem" - kezdte mosolyogva Buffon.

" Úgy gondolom, hogy egy sportoló 30 felett olyan,mint egy kutya: minden évet hétszeres szorzóval kell számolni! Két-három évvel ez előtt nem lettem volna ennyire optimista,de most magabiztosan ki merem jelenteni,hogy van bennem még annyi év, hogy 150-szeres válogatott legyek.

Milánóban játszottunk egyszer a dánokkal, és Maldini odajött hozzám, azt mondta: Gigi, 150-szeres válogatott lehetsz! Optimista volt, de ha Isten is úgy akarja, és jó formában tudok maradni, akkor kivitelezhető."

Buffon a Málta elleni 2-0-ra megnyert meccset is értékelte, a győzelemhez egy kivédett tizenegyessel járult hozzá a Juve hálóőre.

" Nagyon nehéz meccs volt, nehéz körülmények között játszottunk. A pálya nagyon vizes volt, erős szél volt végig a meccsen. Mielőtt odaállt Mifsud a büntetőhöz, úgy döntöttem, hogy balra vetődöm,de végül az utolsó pillanatban meggondoltam magam, és középen maradtam. Szerencsém volt. Cesare Prandelli ideges volt a félidőben, de ezen nem kell meglepődni,ő mindig ilyen.

Évek óta azt mondjuk, hogy koncentrálnunk kell a meccseken, mert különben bajba kerülhetünk. Nem csak a fontos meccsekre kell felszívnunk magunkat. " - fogalmazott Buffon.

forrás: azzurri.co.hu