Recent comments

Friss Hírek

De Sciglio: Büszke vagyok, hogy Paolohoz hasonlítanak


Mattia De Sciglio idén robbant be a Serie A-ba: a Milan fiatal szélső hátvédje nem csak a rossonerik, hanem a válogatott kezdőcsapatában is bent ragadt, és többen már a korábbi Milan-klasszishoz, Paolo Maldinihez hasonlítják.


"Mindig próbálom azt nyújtani, amire képes vagyok, a maximumra törekedek" - kezdte De Sciglio.

" A mai gólpasszom miatt boldog vagyok, hiszen ennek köszönhetően megnyugodhattunk. Jól játszottunk, annak ellenére, hogy nem volt könnyű Málta ellen játszani, mert nagyon szervezetten védekeztek. A későbbiekben nem nagyon mentem fel a támadásokkal, mert a máltaiak nagyon gyors kontrákat vezettek, és ezeket megpróbáltuk elkerülni. Az első számú célom, hogy a Milanban folytassam ezt a teljesítményt, hiszen van egy nagyon fontos célunk. Aztán majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elég a válogatottban." - értékel a Milan hátvédje.


A 19 éves játékost már nem egyszer a Milan ikonjához, Paolo Maldinihez hasonlították. De Sciglio így látja ezt az összehasonlítást:

" Csodálatos, és egyben megtisztelő dolog, hogy Paolohoz hasonlítanak engem. Hihetetlen, hogy mennyi sikert tudhat magáénak Paolo. Ha csak fele annyira jó játékos leszek,mint Paolo, már akkor is nagyon boldog leszek." - fogalmazott Mattia De Sciglio. 


forrás: azzurri.co.hu