Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Sose voltam beképzelt


Mario Balotelli a Málta elleni világbajnoki selejtező előtt tartott sajtótájékoztatót, ahol beszélt a brazilok elleni barátságos mérkőzésről, El Shaarawy-ról, és a rasszizmus elleni harcról.

 
”Sose voltam beképzelt. Nem gondolom, hogy én vagyok a világ legjobbja, vagy legrosszabbja. Vagyok aki vagyok, és ez elég. A Brazília elleni meccs után beszéltem apámmal, aki egy kicsit megdorgált, mert túl sok gólhelyzetet hagytam ki. Málta ellen egy nagy mérkőzés vár ránk, és jól akarunk teljesíteni, mert ez a meccs nagyon fontos a kvalifikáció szempontjából. A válogatott egy különleges helyet foglal el a szívemben, és örülök, hogy a csapat egyre fiatalabb.”

Egyre többet hallani arról, hogy a Roma csapatkapitány a világbajnokságra visszatér a válogatotthoz. Balotelli a következőket mondta a 36 esztendős klasszis esetleges visszatéréséről.

”Igazán nagy megtiszteltetés lenne számomra együtt játszani Tottival, mivel ő egy igazi fenomén, és egy ilyen bajnokot mindig örömmel fogadunk. Most a válogatottra koncentrálok, de aztán újra a Milan lesz az első a számomra.”

”Örülök, hogy Stephan El Shaarawy barátja és csapattársa lehetek, mivel szinte minden időnket együtt töltjük. Boldog vagyok, hogy megismerhettem és mindenben megpróbálok segíteni neki, amiben szüksége van rá.”

Mario számos vitába keveredett már karrierje során, így a kérdés adta magát, vajon melyiket sajnálja leginkább.

”Az életemben egyetlen dolgot nem szeretnék megtenni újra: nem dobnám le a földre az Inter mezét.”

Az Inter elleni rangadón érte néhány rasszista atrocitás Balotellit a két-feketék szurkolói részéről. A színes bőrű játékos már többször elismerte, hogy ezzel mindig ki tudják hozni a sodrából.

”A rasszizmus mindig felbosszant, dühössé és csalódottá tesz. Sajnos nem történ sok előrelépés az ilyen helyzetek megoldásában. Egyetértek Boatenggel, a rasszizmus ellen csak közösen érhetünk el eredményt.”

forrás: acmilan.hu