Recent comments

Friss Hírek

Roma: Totti új szerződést szeretne




Húsz évvel ezelőtt játszotta első olasz bajnoki mérkőzését Francesco Totti, akinek még mindig nincs szándékában felhagyni az aktív játékkal.

A most 36 éves játékos Vujadin Boskov irányítása alatt mutatkozott be a Romában a Brescia elleni bajnokin.


"Szinte elröpült az idő, mert mindent teljes odaadással csináltam."- kezdte Totti a Gazzetta dello Sport-nak.

"Remélem, hogy még tudom folytatni annak ellenére, hogy a szerződésem a következő szezon végén lejár. Reménykedem, hogy sikerül hosszabbítani, erről majd a következő héten szeretnék is beszélni James Pallottával."

Totti egész pályafutása során csak a Romában játszott, de volt olyan időszak, amikor közel állt ahhoz, hogy a Sampdoria és a Real Madrid játékosa legyen.

"Ha elmentem volna Genovába, akkor sosem tértem volna vissza a Romához. Aztán az utolsó előtti szerződéshosszabbításom előtt úgy döntöttem, hogy a Real Madridhoz igazolok, de a szerződésem és bizonyos személyes ügyek arra ösztönöztek, hogy maradjak. Sosem bántam meg, hogy így döntöttem."

Azzal, hogy a pályafutása során csak a Romában játszott, Tott vitrinje eléggé szegényes a trófeákat illetően, hiszen csak egy bajnoki címet, két Olasz Kupát és két Szuper Kupát nyert csak.

"2000-ben megnyerhettem volna az Aranylabdát. Ha Olaszország akkor Európa-bajnok lett volna, akkor megkaptam volna a címet, hiszen abban az évben lettem bajnok is."

Olaszország 2006-ban világbajnoki címet ünnepelt, mely után Totti visszavonult a válogatottságtól, azonban Cesare Prandelli nemrég azt nyilatkozta, fontolóra veszi, hogy magával vigye Tottit a 2014-es VB-re.

"A VB a maximum, főleg Brazíliában, ahol a fociról szól minden. Persze, ha a dolgok nem alakulnának jól, akkor mindenki tudná, hogy kit kell okolni. A kritikusok rögtön azt szajkóznák, hogy az olaszok kivittek egy öreg játékost, aki szétrombolta a csapatot..." 


forrás: asroma.hu