Recent comments

Friss Hírek

Santon: Megfontolnám a Milan ajánlatát


Az Internazionale tehetségeként robbant be a köztudatba néhány évvel ezelőtt Davide Santon, mint az egyik legtehetségesebb olasz hátvéd.

A balbekk karrierje azonban nem úgy alakult a Nerazzurrinál, ahogy tervezte, így jelenleg az angol Premier League-ben szerepel a Newcastle játékosaként. Az elmúlt hetekben többször is felvetődött azonban a neve Milánó másik, vörösebb felén. Santon elmondása szerint szívesen játszana egyszer a Milanban.
 
"Nagyon boldog vagyok a Newcastle-ben." - nyilatkozta Santon a Gazzetta dello Sport-nak. "Szeretem a várost, a klubot és az atmoszférát is."

"Ráadásul Chloe-val (a játékos élettársa - a szerk.) babát várunk májusra, úgyhogy minden tekintetben királyként élek itt, a szerződésem pedig 2016-ig érvényes."

"A visszatérés Olaszországba? Hallottam a Milan irántam tanúsított érdeklődéséről, meg kell mondanom, nagyon jól esik."

"Nem tudom biztosan, hogy mi lenne, ha egy másik olasz klub jelentkezne be értem, de határozottan sokat gondolok egy esetleges Milanba szerződésre."

A 22 éves szélső 2011 nyarán hagyta el Itáliát, a Szarkák 5 millió €-t fizettek érte.

"Sokkal tartozom az Internek. Boldog voltam ott, de hát nem én tehetek róla, hogy Milan rajongónak születtem..."

forrás: azzurri.co.hu