Recent comments

Friss Hírek

Napoli: De Sanctis visszavonul a válogatottól





A Napoli kapusa tegnap közölte döntését Cesare Prandellivel és a csapattársakkal: a 36. életévét éppen a Málta elleni meccs napján ünneplő De Sanctis át szeretné adni helyét a fiataloknak, és inkább a klubjára koncentrálna pályafutása hátralévő szakaszában.

 
" Tegnap beszéltem Buffonnal, és azt mondta, hgy még akár 10 évig is képesnek érzi magát a játékra, szóval feladtam. Az igazság az, hogy beszéltem Prandellivel és a csapattársakkal, és arra a döntésre jutottam, hogy az én koromban már jobb, ha átadom a helyet a tehetséges fiataloknak.

Mostantól nyugodtan koncentrálhatok a klubomra. Nem volt könnyű elhagyni ezt a nagyszerű csapatot, 12 lépés van még a világbajnoki döntőig, remélem, ellentétben az EB-vel, a végén sikerül örömet okoznunk a szurkolóinknak.

Gigi mögött olyan embereknek adhatok lehetőséget, mint Salvatore Sirigu, Federico Marchetti vagy Emiliano Viviano. Megeshet,hogy várniuk kell még pár évet, de remek képességekkel bírnak. 

Elmondtam a csapattársaimnak, hogy mire jutottam az edzőnkkel. Egyszerű az egész, nem is tudok róla többet mondani. Jó viszonyban váltam el a többiektől." - fogalmazott De Sanctis.

forrás: azzurri.co.hu