Recent comments

Friss Hírek

Del Piero: Sohasem hagytam el a szurkolókat


Alessandro Del Pieroval, a Juventus legendájával a Corriere dello Sport készített egy hosszabb interjút, melynek fő témája természetesen a Juventus, valamint az olasz foci volt.


„Sohasem hagytam el a Juventus szurkolókat, úgy hiszem, hogy ők sem hagytak el engem. Gyakran nézem vissza az Atalanta elleni mérkőzés képeit, de természetesen nincs szükség ezekre, hogy vissza tudjak gondolni, mit ajándékoztak nekem a szurkolók. Valamit, ami a góloknál, a győzelmeknél, mindennél többet jelent nekem.
A Juventus a tavalyi bajnoki cím elhódításával már megmutatta, hogy tud várakozásokon felül teljesíteni.”

Paul Pogbának nem volt alkalma együtt játszani Del Pieroval, azonban egy ilyen fiatal tehetségnek elképesztő örömet okozhattak a Juventusos legenda szavai.

„Azt kívánom, hogy tartsa meg ezt a formáját, fantasztikus tehetség és lesz még alkalma tovább fejlődni. Ő a bizonyítéka annak, hogy lehet valaki bármilyen fiatal, ha meg van benne a tehetség, szerephez juthat a Juventusban.”

Bár Del Piero elhagyta Olaszországot, jó barátja, Francesco Totti a kora ellenére továbbra is szép számmal termeli a gólokat a Roma csapatában.

„Egy játékos értékének felmérésénél azt is figyelembe kell venni, hogy hogyan áll az ellenfelekhez. Totti példamutató e tekintetben is, nagyszerű ellenfél és egyben nagyszerű társ. A közöttünk lévő megbecsülés túlmutat a pályán, a személyes örömökön. Aki szereti a focit, nem lehet, hogy ne szeressen egy olyan játékost, mint ő.”

Del Piero távozásával a Juventus keretében hosszú évek után először nincs 10-es számú játékos, a vezetőség ugyanis úgy döntött a nyáron, hogy senki nem kapja meg egyelőre ezt a megtiszteltetést.

„A 10-es szám számomra nem csak egy szám a mezen, számomra ez egy más játékoskategóriát jelent. Olyan játékos viseli, aki feléleszti az emberben a szenvedélyt, aki szabadjára engedi az ember képzeletét. Ez a szép a fociban. Többször kifejtettem a véleményemet ezzel kapcsolatban: úgy tartom helyesnek, hogy egy gyermek igenis álmodozhasson arról, hogy holnaptól ő viselheti ezt a mezt a Juventusban, mint ahogy tettem én, és ahogy tették sokan mások előttem. Biztos vagyok benne, hogy mikor eljön a megfelelő pillanat, mindez megtörténik majd.”

Del Piero már több, mint fél éve hagyta el hazáját, azonban nem kérdés számára, hogy egy nap vissza fog térni.

„Olaszország az én országom, természetes, hogy hiányzik, de egyáltalán nem traumaként élem ezt meg, jól érzem magam Ausztráliában és tudom, hogy egyszer hazatérek. Ami nem hiányzik, az a durvaság és modortalanság, ami sajnos nem csak a futball világában elterjedt. Itt nagy lelkesedéssel fogadtak, hatalmas akarás övezi az egész futballt, tisztelik és szeretik a sportot és a szereplőit.”

forrás: Juventusfc.hu