Recent comments

Friss Hírek

Borja Valero: Életem legjobb szezonja


A remekül teljesítő Fiorentina karmestere, aki nyáron érkezett a Villarrealtól azt mondja, sok különbség van az olasz és a spanyol foci között, és ő jól érzi magát Olaszországban, főleg amióta a Villarrealos ex-csapattársa, Giuseppe Rossi is csatlakozott hozzájuk.


Nagy álma lenne egyszer Vb-n részt venni a spanyol válogatottal, de ő is érzi, hogy erre kevés az esély.

 „Nagyon örülök, hogy a szurkolók elismernek. Varázslatos hallani, ahogy a nevemet skandálják, főleg hogy nem is vagyok csatár. Sokkal nehezebb gólszerzés nélkül nyomot hagyni. Valószínűleg ez életem legjobb szezonja, és remélem, maradok ezen a szinten. Hogy én vagyok-e a Fiorentina szimbóluma? Nem, a szimbólum a csapat, és Vincenzo Montella futballja, ezeket követve könnyű erősnek látszani.”

„Montella egy győztes. Nagyon mérges lesz ha nem tetszik neki valami, még akkor is, amikor vezetünk. Az elnök, Andrea Della Valle mindig velünk van, és fontos dolog látni, mennyire éhes a sikerre. Spanyolországban az elnökök nyugodtak és elkülönültek, szóval számomra ez egy új tapasztalat.”

Természetesen kérdezték régi-új csapattársáról, Giuseppe Rossiról is:

„Jó helyen van. A mi stílusunk tökéletes neki, és ő tökéletes nekünk. Most már csak arra kell fókuszálnia, hogy fölépüljön a trédsérüléséből. Stevan Jovetic  szintén ideális, ő minden jól akar csinálni, és olyan magasra juttatni a Fiorentiná, amennyire csak lehet. A végig harcolunk a Bajnokok Ligájáért.”

„Nagy álmom kimenni a világbajnokságra Brazíliába, de tudom, hogy ez gyakorlatilag lehetetlen. Örülök Spanyolország győzelmeinek, bár természetesen nagyon szeretnék én is ott lenni.”

forrás: azzurri.co.hu