Recent comments

Friss Hírek

Roma: Osvaldo elnézést kért a kihagyott büntető miatt



Elnézést kért a Roma szurkolóitól Pablo Osvaldo a Sampdoria elleni vasárnapi meccsen kihagyott tizenegyes miatt.


Osvaldót rengeteg kritika érte az elhibázott büntető miatt és senki nem értette, hogy miért nem az arra kijelölt Francesco Totti végezte el a megítélt tizenegyest.

"Nagyon csalódott vagyok. Szeretnék bocsánatot kérni a szurkolóktól és nem szeretnék Francescóval sem tiszteletlen lenni."- írta Twitter oldalán Osvaldo.

"Egyszerűen úgy éreztem, hogy nekem kell rúgnom. Egy gól sokszor segít abban, hogy visszanyerd az önbizalmad és nekem most erre lett volna szükségem. Senki nem tudja elképzelni, hogy min megyek most keresztül.


Persze megpróbálom ebből a helyzetből is a maximumot kihozni és a csapattársaimmal együtt menni előre. Erős a csapatunk és úja vissza fogunk térni a helyes útra.

Még egyszer ismétlem, nagyon sajnálom, nekem nagyon sokat jelent ez a mez. Hajrá Roma!" 


forrás: asroma.hu