Recent comments

Friss Hírek

Giovinco: Megérdemlem a Juventust!


Sebastian Giovinco, válaszul az elmúlt napok szurkolói kritikáira, nyilatkozatában kifejtette, hogy miért is szerepel megérdemelten Antonio Conte mester terveiben.


Giovinco a hétvégi Siena felett aratott hazai 3-0 alkalmával szerzett ismét gólt a bajnokságban, melynek ünneplése közben a szurkolók felé fordulva, szája elé emelt ujjával jelezte: maradjatok csak csendben.

"A számok magukért beszélnek, engem igazolnak," mondta Giovinco a La Stampa munkatársának, alátámasztva a tényeket, miszerint szezonbeli 11 góljával ő a csapat legeredményesebb játékosa, s egyedül Andrea Barzagli lépett többször pályára nála (míg Giovinco 24, Barzagli 25 mérkőzésen szerepelt a bajnokságban - a szerk.).

"Nem tudom megmondani a miértjét, de vannak olyanok akik az hangoztattják, hogy Én nem vagyok elég jó a Juvénak. Nos, a szezon nem ezt mutatja, hiszen eddig pozitív mind jómamgam, mind pedig a csapat számára."

"Vezetjük a bajnokságot, nekünk van a legjobb védelmünk és csupán egy csapat szerzett több gólt nálunk, miközben veretlenül állunk a Bajnokok Ligájában." (ezt csak a Schalke 04 és a Borussia Dortmund mondhatja el magáról - a szerk.)

Giovinco azon a nyáron tért vissza a Bianconerihez, mikor a klub élő legendájának, Alessandro Del Pieronak távoznia kellett az Öreg Hölgytől.

"Az emberek folyton Del Pierohoz akarnak hasonlítani, de Én minden alkalommal leszögezem, hogy Giovinco vagyok. Alex páratlan, nincs hozzá hasonló, nagyon nehéz lenne a közelébe érni."

"Hogy maradok e? Nem én vagyok az elnök, így erre a kérdésre nem tudok választ adni. De még csak épphogy megérkeztem, és nem nagyon tudom máshol elképzelni magam."

Giovinco a hétvégi, csendre intő gesztusairól is faggatták az újságírók. "A kritikusaimnak szántam, nem a szurkolóknak."

"Ha jól megnézzük a képeket, láthatjuk, hogy nem a Curva Sud felé fordultam, hanem egy kifejezett szektor felé.

A szurkolók azt csúfolnak akit csak akarnak."


forrás: Juventusfc.hu