Recent comments

Friss Hírek

Pogba: Nem érdekel más klub


Ha az eddigi öt bajnoki gólja mellett még egy bizonyítékot szeretnétek arra, hogy Paul Pogba mennyire szokott hozzá a Juventusos élethez, akkor elmondjuk: a tegnapi mérkőzés után, azaz mindössze kb. fél évvel Olaszországba költözését követően már olaszul adott interjút.



„Tovább akarok fejlődni, szeretem hallgatni a többieket, ahogy beszélnek, így tanulom a nyelvet. Sokat köszönhetek persze a társaimnak, különösen Pepének, aki egyfolytában beszél.”

Pogba lába a Siena ellen ismét elsült, ő állította be a Juventus fölényes győzelmet hozó mérkőzésének végeredményét.

„Conte és a társak is mondják mindig, hogy lőjek, időnként még a lelátókról is hallom a bíztató szavakat, hogy próbáljam meg. Most ismét meg volt a lehetőségem és jól is sikerült kihasználnom, de a legfontosabb, hogy ismét győzni tudott a csapat. A gólomat szeretném Walid menedzserem jelenleg beteg unokahúgának ajánlani.”

„A barátaimmal gyakoroltam ezt a fajta gólörömöt, így táncolunk Buba, egy francia rapper zenéjére. Én személy szerint elégedett vagyok a teljesítményemmel, az első évem a Juventusnál és máris szereztem öt gólt. Nem érdekel, ha figyel engem más klub is, nagyszerűen érzem magam itt, sokáig szeretném viselni a Juventus mezét.”

A jövő héten a Juventust a Napoli csapata fogadja a San Paoloban.

Erre a rangadóra megfelelő felkészülés lehetett a mai 3-0-s siker.

„Olyan könyörtelenséggel és koncentrációval kell játszanunk, ahogy tegnap is tettük a Siena ellen. Nem volt egyszerű dolgunk, olyan nagy csapatokat győztek le, mint a Lazio, vagy az Inter, de megfelelő mentalitással léptünk pályára.”


forrás: Juventusfc.hu