Recent comments

Friss Hírek

Maradona: Azért tértem vissza, hogy tisztázzam magam


A Napoli és az argentin válogatott legendája Diego Armando Maradona visszatért Nápolyba, hogy tisztázza magát az ellene felhozott adócsalási vádak alól. 






Az 52 éves Maradona elmondta, hogy már nagyon régóta szeretett volna visszatérni Olaszországba és végleg szeretné tisztázni magát, az ellene felhozott vádak alól.


„Nem öltem meg senkit.” mondta Maradona az újságíróknak:
„Megbíztam az emberekben, akik aláírták a szerződésemet, de én nem is voltam ott.”


„Edzésen voltam, szóval nem értem miért rajtam akarja behajtani azt a 40 millió eurót az olasz igazságszolgáltatás.”


„Szeretnék köszönetet mondani a nápolyi embereknek, hogy így bánnak velem – boldoggá tettek.”


„De meg kell mondjam: azért jöttem, hogy tisztázzam magam. Vissza akartam térni Olaszországba, és szerettem volna meglátogatni Nápolyt az unokámmal.”


Maradona 1984 és 1991 között kétszer hódította el a Scudettot a Napolival, azonban 2005-ben 35 millió eurós adócsalással vádolták meg.

forrás: olaszfoci.hu