Recent comments

Friss Hírek

Niang: ”A Milan a legjobb hely a fejlődésre”


M’Baye Niang nyáron érkezett a piros-feketékhez, és egyre meghatározóbb tagja lesz a Milan csapatának. 


A fiatal támadó a Barcelona ellen csereként lépett pályára, és elévülhetetlen érdemeket szerzett a hazaiak második góljában. Niang jól érzi magát Milánóban, és sokat tanulna a csapat bajnokaitól.


”Hogy válhatok-e a világ legjobb játékosává? Igen, képes vagyok rá. Egy olyan klub, mint a Milan ideális hely a fejlődésre, mert sok igazi bajnok van itt, és sokat tanulhatok tőlük. - nyilatkozta Niang a La Gazzetta dello Sportnak. ”A Serie A mind fizikálisan, mind taktikailag egy kemény bajnokság. A francia pontvadászat kevésbé professzionális és taktikus.

Sajnálom-e hogy nem mentem Angliába? Nem! Az Arsenal vitt volna, de amikor a Milan bejelentkezett értem, akkor nem volt kétséges a számomra, hogy hova kell igazolnom. A Twitteremre tett bejegyzésem (Niang azt írta, hogy nem lesz kezdő a Barca ellen – a szerk.)? Csak jelezni szerettem volna, hogy nem sérülés miatt maradok ki a kezdőcsapatból, hanem taktikai okokból. Bolond lennék vitába szállni Allegrivel, akinek nagyon sokat köszönhetek.”

”Most már tudom, hogy miként működnek a dolgok Olaszországban. Galliani és Ambrosini segített megérteni, hogy mit kell tennem a fejlődésemhez. Komolyan kell kezelnem a privát életemet, sokat kell pihennem, és keményen edzenem. Ezek alapján élem az életem Milánóban. 

Az időmet a barátnőmmel és a barátaimmal töltöm, vásárolni és moziba járok, rap zenét hallgatok, és a munkámra koncentrálok. Az autós eset? Sosem mondtam, hogy én vagyok Traore. Az igaz, hogy az Ő autója volt, de én csak akkor érkeztem Olaszországba és nem beszéltem a nyelvet. Ezért minden kérdésre igennel feleltem. Elismerem a hibámat.”

”A francia vagy a szenegáli válogatottat fogom választani? Még van időm dönteni. Most azt választottam, hogy a francia utánpótlás válogatottban játszom. Számos más dolog van most az életemben. Ez a szezon egy nagy lehetőség a számomra. Januárban közel voltam ahhoz, hogy elhagyjam Milánót? Sosem gondolkodtam ezen, mert nagyon jól érzem magam itt.”

“Balotellivel már korábban találkoztam Párizsban, amikor még a Manchester City játékosa volt, míg El Shaarawyval egyből megértettük egymást. Mindhárman fiatalok vagyunk, és sokat nyerhetünk a pályafutásunk során, de még semmit nem tettünk le az asztalra.

A posztom? Franciaországban mindkét oldalon játszottam, és néha középen is.” 

”Mindig is Ronaldo volt a példaképem, és Karim Benzema. Mindig a gólszerzésre gondolok, illetve most már az előkészítésére is. Franciaországban arrogánsnak tartanak? Nem hiszem, hogy az lennék. Csupán arról van szó, hogy még egy Barcelona elleni meccsnél sem látszik rajtam az izgatottság.”

“Hogy a Barca játékosai panaszkodtak a pályára? Igen, de csak a mérkőzés után, pedig már egy nappal előtte is edzettek rajta. A legjobb játékosok bármilyen pályán képesek jobbak lenne a többieknél, és a San Siro gyepe jó volt. Az igazság az, hogy lezártuk a területet előlük, és emiatt nem tudták a játékukat játszani. Még van idő a visszavágóig, és nekünk most a derbire kell koncentrálnunk.”

”A rasszista incidens a felkészüli meccsen? Örömmel tölt el ahogy a csapat kiállt a színes bőrű játékosokért. Az ilyen esetekben meg kell várni, amíg a játékvezető megállítja a mérkőzést Ezt kell tenni minden meccsen, mert a 90 percen át tartó huhogás nagyon hosszú idő.”


forrás: acmilan.hu