Recent comments

Friss Hírek

Inter: Di María lehet Dzsudzsák konkurenciája


Olasz lapértesülések szerint az olasz Internazionale labdarúgócsapatának kívánságlistáján szerepel a spanyol Real Madrid argentin szélsője, Ángel di María.


Honfitársa, a csapatkapitány Javier Zanetti a háttérben mozgatja ehhez a szálakat.

Di María jövője összefüggésben lehet José Mourinho madridi szerepvállalásának végével, illetve folytatásával. A spanyol sajtó szinte tényként közli, hogy a szezon végén távozik a portugál szakember, s ebben az esetben léphet az argentin is.

A szélső értéke a transfermarkt.de alapján kimondottan borsos, 40 millió euró. Ehhez képest a korábban szintén a milánóiakkal hírbe hozott magyar klasszisért, az orosz Dinamo Moszkva légiósáért, Dzsudzsák Balázsért fele ennyit sem kellene fizetniük a milánóiaknak. Sőt, a transfermarkt.de értékbecslése szerint nagyságrendileg a harmadát (12 millió euró) éri dél-amerikai kollégájának.

A fekete-kékeknek, no és nekünk legyen mondva: szívesen megnéznék magunknak azt a klubcsapatot,  amelyben a jobb szélén Di María, a balon pedig Dzsudzsák rohamozza az ellenfél kapuját.

Az Inter a Barcelona chilei szélsőjét is figyelemmel követi: a katalánoknál jobbára csak vergődő, korábbi (gól)erős formáját meg sem közelítő, klubjában csereemberként számításba vett Alexis Sánchez értéke 28 millió euró.

Dzsuzdzsák Balázs menedzsere, Vörösbaranyi József egyébként pletykának nevezte az Inter érdeklődését a Nemzeti Sportnak adott interjúban.  

„Pletykákkal nem szoktam foglalkozni, most sem teszem. Csütörtök reggel meglepve olvastam, hogy olasz és orosz források engem idéznek az Inter érdeklődése kapcsán, holott én senkinek nem nyilatkoztam.

Maradjunk annyiban, ami az esetleges klubváltást illeti, maximálisan képben vagyok, és akikkel ez ügyben szükséges, tartom a kapcsolatot” – nyilatkozta a menedzser. 

forrás: NSO