Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: A Milan volt a vágyam






A Milan házi csatornája jóvoltából péntek este 7 óra után nem sokkal az egész világ láthatta és figyelemmel kísérhette Mario Balotelli bemutatását.


Az eseményen a nemzetközi sajtó képviselői előtt Adriano Galliani mutatta be SuperMariót. Az alábbiakban a sajtótájékoztató rövidített, szerkesztett változatát közöljük a milanchannel youtube-os közvetítése alapján.


A sajtóbemutató elején Galliani néhány szóval bemutatta Mariót és arról beszélt, hogy mennyire büszke arra, hogy sikerült visszahoznia Olaszországba a játékost. Külön megköszönte a City vezetőinek és Berlusconinak is, hogy segítették az igazolást. Ezt követően jöttek a kérdések Balotellihez.

- Hosszú ideje itt akartam játszani. Remélem, sokáig itt maradhatok.

- Mit gondol a mai Milanról?
- Láttam már néhány meccsüket a Serie A-ban. A támadók nagyon fiatalok és tehetségesek. Most már én is közéjük tartozom.

- Mi a különbség a mostani Balotelli és az Interben játszó Balotelli között?
-  Most boldog vagyok, szeretnék a csapat vezére lenni. Az Interrel sokat nyertem, de keveset játszottam. Most trófeákat akarok szerezni!

- Mit jelent az, hogy újra Milánóban játszhat?
- Most már közel vagyok a családomhoz és a barátaimhoz. Mindig is az volt az álmom, hogy itt játszhassak. Most már játszani szeretnék inkább, mint beszélni.

- Silvio Berlusconi rothadt almának nevezte. Megsértődött?
- Angliában  nem hallottam ezt a dolgot, nem tudok válaszolni. Amikor az ügyről hallottam, akkor  az elnök már bocsánatot kért.


- Mit gondol az angol fociról?
- Bizonyos szempontból minden másnál jobb, de én inkább vissza akartam térni Olaszországba, mert ott nem játszhattam eleget. A Milan volt a vágyam…

- Ilyen fogadtatásra számított?
- Nem, én nem számítottam ilyenre. Gyönyörű volt, és nagyon megható.

- Lehet Balotelli a Milan szimbóluma egyszer?
-Ez meg kell kérdezni Galliani úrtól, én nem tudok erre válaszolni.

- Mennyire fontos Önnek a világbajnokság?

- Ez egy nagyon fontos célunk, ahogy Stephannak is (El Shaarawyról beszél- a szerk.), nekem is az.  Szeretnénk eljutni oda.

- Mit gondol arról, ami Boatenggel történt és a Milan reakciójáról?
- A rasszizmus ellen nagyon nehéz harcolni, és nem tudom, hogyan lehet legyőzni. 

- Ön úgy csinálna, ahogy Boateng?
- Ahhoz találkoznunk kellene és beszélnünk. A múltban történt velem is hasonló eset, én akkor nem hagytam el a pályát.


- Szavazna Berlusconira?
- Nem ismerem őt személyesen, de engem nem érdekel a politika, még soha életemben nem szavaztam.


- Mi fog a leginkább hiányozni  Angliából?
- A csapattársak és az edzőm. Ők kedves emlékek. Minden más – a sajtó, a klíma, az étel – rossz emlékeket idéznek. (Aztán megtagadja a választ a The Sun című lap újságírójának kérdésére, mert az az újság mindig rossz dolgokat írt róla… – a szerk. )

- És a Premier League?
- Ez a legjobb bajnokság a világon, fantasztikusak a stadionok és a szurkolók.

forrás: acmilan.hu