Recent comments

Friss Hírek

HIGUAÍN: Jobb lettem a Serie A-ban

A Real Madridot hagyta ott az olasz bajnokságért, most BL-győztes lenne ha marad, de mégsem bánja. 


A Napoli házi gólkirálya egy spanyol lapnak úgy nyilatkozott, megérte Olaszországba szerződnie, mert jobb játékos lett. 

“Kockázatot vállaltam amikor Spanyolországba mentem, mert akkor még nagyon fiatal voltam. De gyorsan megértettem a játékot és ezért fejlődtem. A Serie A esetében hasonló a helyzet, de ez egy kiélezettebb liga. Talán egy picit alacsonyabb a színvonal, de taktikai szempontból mindenképpen előrelépés.”

“Olaszországban erősebbek a védők, és ettől én is jobb leszek. Ebben a ligában máshogy játszanak, mint a többiben. Az egész karrierem során ahhoz voltam szokva, hogy négy védő ellen játszom, de Olaszországban öt ellen kell. Emiatt persze kevesebb tér jut nekem, de tanulni jöttem Nápolyba. Ez egy gyönyörű város, és remélem, jövőre még jobbak leszünk.” – zárta Higuaín, aki ezzel a néhány mondattal kiválóan elmondta, miért is szeretjük annyian a calciót.

forrás: azzurri.co.hu