Recent comments

Friss Hírek

PRANDELLI: A fizetésemre többé nem szolgálok rá

Ritka szimpatikus egyéniség Cesare Prandelli. 


Csak éppen nagyot bukott.

Tette ezt úgy, hogy elvileg további két évig is maradhatott volna.Döntését azzal magyarázta, hogy a kiesés teljes mértékben az ő bűne.

– Csakis én vagyok a vb-kudarcért a felelős – jelezte Prandelli. – Én kiötlöttem egy menetrendet, felvázoltam egy jövőképet, amiből semmi sem lett. És ez az én felelősségem, senki másé.

A szakember a részletesebb elemzéssel még vár, de az tény, hogy az Uruguay elleni 0-1-es meccsen tragikusan rosszul játszottak Andrea Pirlóék.

– Gyors megközelítésből azt mondhatom, hogy Mario Balotellivel felsültem – ismerte el Prandelli. – Ennél többet azonban most hadd nem mondjak róla. A támadójátékunk csak az angolok ellen volt megfelelő.

S hogy miért távozik, amikor erre senki sem kényszeríti?

– Mert a fizetésemet az olasz adófizetők jóvoltából kapom az államtól. S miután már a csoportkör után kiestünk, arra a javadalmazásra többé nem szolgálok rá.


forrás: Futballista.hu